
На допомогу класному керівникові

Перший урок
у 2015/2016 навчальному році
(розробки)
Перший урок у 2015/2016 навчальному році (розробки)
Міністерство освіти і науки України рекомендує загальноосвітнім та професійно-технічним навчальним закладам розпочати 2015-2016 навчальний рік Першим уроком, тематика якого відповідала б принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що була затверджена у червні цього року.
Про це йдеться у відповідному листі Міністерства освіти і науки до загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
У Міністерстві зазначають, що конкретну тему Першого уроку навчальні заклади мають визначити самостійно.
При обранні теми, підготовці і проведенні уроку школам доцільно звернути увагу на питання історії українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України.
У Міносвіти повідомляють, що першокласників, які уперше переступлять поріг школи, можна ознайомити з історією школи, досягненнями її випускників, особливостями навчання в ній тощо.
У відомстві рекомендують при проведенні Першого уроку уникнути формалізму й заорганізованості та забарвити перший день нового навчального року святковістю, урочистістю, добрим настроєм, емоційністю та оптимізмом. від 24 липня 2015 року №1/9-354 «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році»Розробки і сценарії першого уроку 2015-2016 н.р.
ПАМ’ЯТКА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
СФЕРИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
-
слідкує за відвідуванням занять учнями;
-
з’ясовує причини відсутності на уроках;
-
володіє інформацією про стан здоров’я кожного вихованця;
-
розроблює комплекс заходів у класі для покращення стану здоров’я дітей, привчає їх до постійних занять фізкультурою та спортом;
-
організовує для них гаряче харчування.
-
учням розробити стратегію особистісного розвитку;
-
інформує батьків про результати навчальної діяльності дітей;
-
відповідає за координацію діяльності вчителів-предметників та батьків;
-
займається моніторингом успішності в класі; > прогнозує результати успішності учнів;
-
організовує роботу з обдарованими дітьми.
-
визначення проблем;
-
бачення перспективи;
-
планування участі класу в різних конкурсах, змаганнях;
-
визначення рейтингу класу у виховному процесі.