На допомогу класному керівникові

 
 
Стає майстром педагогічної праці звичайно
 той, хто відчув себе дослідником
                                                                       В.О.Сухомлинський
 

 

Перший урок

у 2015/2016 навчальному році

(розробки)

eff

Перший урок у 2015/2016 навчальному році (розробки)

Міністерство освіти і науки України рекомендує загальноосвітнім та професійно-технічним навчальним закладам розпочати 2015-2016 навчальний рік Першим уроком, тематика якого відповідала б принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що була затверджена у червні цього року.
Про це йдеться у відповідному листі Міністерства освіти і науки до загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
У Міністерстві зазначають, що конкретну тему Першого уроку навчальні заклади мають визначити самостійно.
При обранні теми, підготовці і проведенні уроку школам доцільно звернути увагу на питання історії українського державотворення, розвитку та зміцнення держави, історії державних символів України.
У Міносвіти повідомляють, що першокласників, які уперше переступлять поріг школи, можна ознайомити з історією школи, досягненнями її випускників, особливостями навчання в ній тощо.
У відомстві рекомендують при проведенні Першого уроку уникнути формалізму й заорганізованості та забарвити перший день нового навчального року святковістю, урочистістю, добрим настроєм, емоційністю та оптимізмом.  Лист МОНУ  від 24 липня 2015 року №1/9-354 «Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році» 

Розробки і сценарії першого уроку 2015-2016 н.р.

 

 

 

 

ПАМ’ЯТКА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

СФЕРИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Перша сфера відповідальності класного керівника забезпечення життя та здо­ров’я учнів.
 Для цього класний керівник постійно:
  •  слідкує за відвідуванням занять учнями;
  •  з’ясовує причини відсутності на уроках;
  •  володіє інформацією про стан здоров’я кожного вихованця;
  •  розроблює комплекс заходів у класі для покращення стану здоров’я дітей, привчає їх до постійних занять фізкультурою та спортом;
  •  організовує для них гаряче харчування.
Друга сфера діяльності забезпечення позитивних відносин між дітьми класу, утворення приємного психологічного мікроклімату.
 Третя сфера діяльності класного керівника забезпечення засвоєння учнями навчальної програми.
  Класний керівник допомагає:
  •  учням розробити стратегію особистісного розвитку;
  •  інформує батьків про результати навчальної діяльності дітей;
  •  відповідає за координацію діяльності вчителів-предметників та батьків;
  •  займається моніторингом успішності в класі; > прогнозує результати успішності учнів;
  •  організовує роботу з обдарованими дітьми.
Четверта сфера діяльності класного керівника виховання патріотичних почуттів, формування громадянсько-правового досвіду, розвиток в учнів соціальної компетентності.
Ця сфера залежить від особистості самого педагога, його громадянської позиції.
 Формування громадянсько-правового досвіду проводять на основі практичної діяльності учнів.
П’ята сфера діяльності класного керівника уміння програмувати, складати модель виховання дітей у класі.
Ця сфера передбачає:
  •  визначення проблем;
  •  бачення перспективи;
  •  планування участі класу в різних конкурсах, змаганнях;
  •  визначення рейтингу класу у виховному процесі.
Шоста сфера діяльності класного керівникаце профілактична робота з дітьми групи ризику, залучення їх до колективної діяльності.
 
Чітко знаючи основні сфери своєї діяльності, класний керівник зможе правильно розрахувати час своєї діяльності, бути ефективним класним керівником.