Методична робота
Якість навчально-виховного процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.
З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школах проводять спеціальну методичну роботу, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
У процесі методичної роботи здійснюються підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.
Сучасна школа потребує вироблення нових підходів до організації методичної роботи.
Завдання методичної роботи у школі:
- створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного;
- заохочення навичок експериментальної, дослідницької роботи;
- розвиток ініціативи та творчого пошуку;
- використання перспективного педагогічного досвіду.
[ Викачати з сервера (49.4Kb) ]
[ Викачати з сервера (239.7Kb) ]
[ Викачати з сервера (329.4Kb) ]
[ Викачати з сервера (261.8Kb) ]